سردخانه

سردخانه

طراحی -ساخت - تجهیز سردخانه های صنعتی آمونیاکی- فریونی - کنترل اتمسفر
سردخانه

سردخانه

طراحی -ساخت - تجهیز سردخانه های صنعتی آمونیاکی- فریونی - کنترل اتمسفر

ساخت سردخانه سیب زمینی

سلام 




سردخانه ۳۵۰۰ تنی اردبیل واقع در استان اردبیل روستای کلخوران سرعین قرار دارد یک سردخانه خانه بالای صفر برای نگهداری سیب زمینی که در مساحتی حدود ۱۶۰۰ متر مربع و همچنین با ۱۸۰ متر مربع بارانداز و سورتینگ با سیستم تبرید فریونی کار سازی و راه اندازی خواهد شد در حال حاضر زمین به پیمانکار تحویل داده شده است و آماده سازی زمین از قبل تست شده و خاکریزی و بالا بردن ارتفاع به وسیله خاک راه سازی انجام شده است بعد از گمانه زنی و برداشت مقاومت خاک طبق استانداردهای ملی ساختمان عملیات زیرسازی این ساختمان انجام شده است فونداسیون سردخانه به شکل اصولی و با طراحی و محاسبات به روز محاسبه شده بارگذاری با نرم افزار سیف  و محاسبات دقیق در دفتر مهندس پارس  (طراح و محاسب سوله)و انجام شده در حال حاضر سوله ها و اسکلت فلزی این سرد خانه در حال دست و اجرا میباشد با ارتفاع کناری ۱۰/۵متر از روی فنداسیون در کناره ها که قابلیت چینش چهارپالت دو متر و چهل سانتی را خواهد داشت محاسبات سوله بر اساس روش ال آر اف دی LRFD صورت پذیرفته و در دفتر فنی پارس سوله نقشه کشی و طراحی محاسبات انجام شده است .

[caption id="attachment_2129" align="alignnone" width="711"]سردخانه سردخانه اردبیل[/caption


چرا پارس سوله ؟

محاسب آنلاین وزن سوله بدون نیاز به تماس 

از وبسایت پارس سوله برای محاسبه آنلاین وزن سوله، محاسبه آنلاین قیمت سوله ،محاسبه آنلاین هزینه فونداسیون ، محاسبه آنلاین هزینه پوشش سقف سوله استفاده نمایید 

اینجا کلیک نماییدhttp://parssuleh.com




تفاوت پارس سوله با سایر کارخانجات سوله سازی در چیست؟

آیا قیمت ارزانتر از سایر کارخانجات هست ؟ 







شرکت مهندسی  پارس سوله

طراح و سازنده انواع اسکلتهای فلزی و سوله

با در اختیار داشتن کادر مجرب و اکیپ فنی و مهندسی  باتجربه و با دانش در خدمت هموطنان عزیز میباشد. طراحی و محاسبات سوله در این واحد کاملا رایگان بوده و سعی میشود از بهترین و اقتصادی ترین طرحها جهت پرو ژه های شما استفاده شود . این شرکت  با داشتن کارگاه مجهز توان تولید 500 تن انواع اسکلت فلزی  را  در ماه دارا میباشد . شرکت مهندسی کرمان سوله زیر مجموعه مجتمع آهن پارس آسیا  ونمایندگی  آن در استان کرمان میباشد. از جمله  کارهای انجام شده توسط این شرکت میتوان به پشروژه فولاد سیرجان -  مجتمع خوابگاهی دانشگاه سیرجان - ساختمان علوم پزشکی کرمان - شرکت فرش ثمین کرمان - شرکت فراروی معدنی بافق - شرکت گل گهر - شرکت کیمیا پارس - و چندین پروژه بزرگ و کوچک که در طی سالها انجام گرفته است . وجه تمایز این شرکت بات سایر شرکتها در نحوه خدمات دهی به مشتریان و رضایتمندی مشتریان با تحویل کالای با کیفیت - تحویل به موقع و قیمت پایین تر با شرایط پرداخت آسان میباشد.